czwartek, 5 lutego 2015

Coś nowego...

...obiecałam i dotrzymam słowa. 
Siedziałam ostatnio i robiąc jedną z sukienek pomyślałam sobie, że fajnie by było gdyby do takiej sukienki dorobić opaseczkę. Nie taką na sztywnej podstawie, taką na koronce... Sukienkę skończyłam, wysłałam i usiadłam do opasek. Na początku mnóstwo prób i w końcu coś zaczęło wychodzić tak jak sobie zakładałam.... a potem to już pooooszłoooo...... :) ... bo jak się rozpędzę to zatrzymać się nie mogę :) Tak oto powstało kilka opaseczek - popatrzcie, może, któraś jest tą specjalnie dla Was? 


  • 1.  Długość stroika 9cm, szerokość (w najszerszym miejscu) - 9cm: cena - 25zł

  • 2. Długość stroika - 11 cm, szerokość - 9cm: cena: 28zł


  • 3. Długość stroika - 12cm, szerokość - 9cm: cena: 34zł


  •  4. Długość stroika - 18cm, szerokość - 13cm: cena: 45zł


  •   5. Długość stroika - 17cm, szerokość - 13cm: cena: 40zł


  •  6. Długość stroika - 13cm, szerokość - 9cm: cena: 27zł


  •  7. Długość stroika - 14cm, szerokość - 10cm, cena: 25zł

  •  8. Długość stroika - 13cm, szerokość - 10cm: cena 25zł


I jak? Mogą być? :) 



Pamiętajcie żeby po wyborze opaseczki podać obwód głowy dziecka. Opaski wykonuję na Wasze zamówienia dlatego czas realizacji takiego zamówienia to 5 dni.

Pozdrawiam gorąco
Gosia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz