środa, 26 listopada 2014

Co ma wisieć...

...podobno nie utonie, i oby tak było. A co wisi w Pastelowej? Ano wianki wiszą... Niecodzienne, bo tiulowe, delikatne, niektóre pastelowe inne nie, do wyboru do koloru...
Uwielbiam dłubać przy wiankach! Ja chyba mam coś ze sroki bo te błyskotki i kolejne kolorowe wstążki wprawiają mnie w euforię :) Dreszczyk emocji gdy przenoszę to co mam w głowie na podkład wiankowy jest mega wspaniałym uczuciem. 
Pierwszy wianek jaki zrobiłam, w ramach eksperymentu oczywiście, w zamyśle był wiankiem nad dziecięce łóżeczko lub drzwi do dziecięcego pokoju. Pokażę go Wam bo jest tym "moim pierwszym", podobnie jak znany już Wam Pan Pompon :) 


Wianki, które zobaczycie zaraz, są już nieco "dojrzalsze", w klimacie zimowym oraz zbliżających się, cudownych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. Także, jeżeli nie wiecie jeszcze jak ozdobić swoje drzwi, kawałek ściany nad kominkiem lub macie puste miejsce na komodą obejrzyjcie moje wianki.... może wśród nich jest ten specjalnie dla Was :) 

Wianek "Earth Colors"
  
Wianek "Joy" 

 Wianek "Winter"  

Wianek "Christmas Sparkle" 

 
Wianek "Pastel Christmas" 


I jak Wam się podobają? :)

Wszystkie wianki jakie Wam pokazałam mają tą samą, 20 cm podstawę. Ich wymiary różnią się jednak w zależności od długości tiulowych falbanek dlatego, żebyście nie mieli wątpliwości jakich rozmiarów jest wianek, który Was zainteresuje poniżej umieszczę ich wymiary (szerokość wianka mierzę od najbardziej "wystających" punktów)

Wymiary wianków:
  1. Wianek "Earth Colors " - 33cm - 45zł
  2. Wianek "Joy" - 28cm - 40zł
  3. Wianek "Winter" - 26cm - 45zł 
  4. Wianek "Christmas Sparkle"- 30cm - 45zł
  5. Wianek "Pastel Christmas" - 32cm - 55zł

Koszty przesyłki kurierem to 15zł.

Zapraszam Was serdecznie do oglądania i kupowania :) Piszcie śmiało na adres: pastelowamontownia@gmail.com lub dzwońcie: 601 805 665.

Pozdrawiam gorąco
Gosia

1 komentarz:

  1. Gosiu zaniemówiłam!!! wianki są nieziemskie! nietuzinkowe! cudownie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń