wtorek, 2 grudnia 2014

...zaTutkowałam się

... i to na dobre! Przyznam się - za szyciem nie przepadam chociaż uwielbiam patrzeć na pracę innych. Między innymi dlatego zafascynował mnie świat TUTU. Gdy pierwszy raz zetknęłam się ze spódnicą zwaną TUTU nie mogłam od niej oczu oderwać - małe, cukierkowe, delikatne cudo! Wiecie jaka myśl natychmiast pojawiła się w mojej głowie? Jak zmusić Kubę żeby zgodził się robić za "modela" :) ...bo przecież trzeba sprawdzić jak leży coś co wyszło spod mojej ręki. O psie też pomyślałam ale Chili raczej rozszarpałaby to moje cukierkowe cudo na strzępy - więc psa odpuściłam... 
Przyznać trzeba, że jestem w gorącej wodzie kąpana więc na pierwszą spódnicę nikt nie musiał długo czekać - moment realizacji od fascynacji dzielił jeden dzień :) Tak o to powstała "ta pierwsza", która znalazła już swoją właścicielkę :) Przedstawiam Wam rudowłosą piękność o imieniu Lenka oraz Jej liliową "tutkę".



"Tutka" na zdjęciu jest, krótka, ma zaledwie 20 cm długości ale Lenka to urodzona baletnica więc dłuższa być nie mogła :)

Spódniczki są dostępne w dwóch rodzajach tiulu:

Tiul włoski - jest to tiul welonowy.

  1. róż jasny
  2. róż
  3. róż brudny
  4. niebieski jasny
  5. turkus
Tiul amerykański - jest troszkę bardziej miękki niż tiul włoski i ma nieco drobniejsze oczka. 



Rozmiary "tutek":
  • do 40cm w pasie - długość do 20cm - 50zł
  • do 50cm w pasie - długość do 30cm - 60zł
  • do 60cm w pasie - długość do 30cm - 65zł
  • do 70cm w pasie - długość do 35cm - 70zł
Te delikatne cudeńka mogę oczywiście indywidualnie dopasować do każdej młodej kobietki. Wystarczy, że podasz mi wymiary w jakich chciałabyś bym "tutkę" zrobiła dla Twojej pociechy. Jeśli nie chcesz by spódniczka była na gumce, mogę ją przygotować na wstążce.
Tutki idealnie nadają się na wszelakie bale, imprezy, sesje fotograficzne ale też na co dzień. A jeżeli nie wiecie co kupić na prezent mikołajkowy lub gwiazdkowy dla małej damy, to macie już rozwiązanie - TUTU

Koszty przesyłki kurierem to 15zł. Jeśli chcesz bym przesyłkę nadała Pocztą Polską skontaktuj się ze mną. Mieszkających w Warszawie zapraszam do odbioru osobistego :)
Ze względu na to, że "tutki" wykonuję dla Was na zamówienie, czas realizacji takiego zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Dołożę jednak wszelkich starań by ten czas skrócić do minimum :)  

A teraz kilka zdjęć Leny i jej "tutki" :)

  

I jak Wam się podoba??? 
Przyznam, że miałam ogromną frajdę robiąc tej młodej damie zdjęcia. Nie wiem jak mogło się zmieścić tyle radości w tej małej kruszynie :) Zdradzę Wam, że Lenka wystąpi także w kolejnym poście ale o tym narazie ciiiichoooo szaaaaaa ;) 



Zapraszam Was gorąco do oglądania i kupowania! Jeśli macie jakieś pytania piszcie lub dzwońcie do mnie śmiało: pastelowamontownia@gmail.com 
tel.: 601 805 665

Gosia



P.S Od ręki dostępna jest "tutka" o długości 30cm dla dziewczynki mającej w pasie 55cm. Jest ona w kolorze różowym z tiulu włoskiego w cenie 65zł.

NIEAKTUALNIE - TUTKA ZNALAZŁA JUŻ SWOJĄ WŁAŚCICIELKĘ :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz