niedziela, 23 listopada 2014

zMontowana kulka...

Kochani...

W moim pierwszym poście pisałam już nieco na temat tego dlaczego powstała Montownia i o tym, że jestem niejako "uwięziona" w swoim własnym domu ;) Praca mamy to nieustający etat, pewnie doskonale o tym wiecie ale chciałam zacząć się realizować, w dziedzinie innej niż "mamusiny etat", może nawet udowodnić samej sobie, że potrafię być przedsiębiorcza. Wszystko co zobaczycie na stronach Pastelowej Montowni będziecie mogli zatem kupić. To taka moja próba stworzenia własnego, maleńkiego "biznesu" w domowym zaciszu. Czy mi się uda? Tego nie wiem ale jestem pełna wiary i optymizmu :)

Zapraszam Was zatem do oglądania, komentowania i kupowania.... a na pierwszy ogień pójdą..... pompony :)

... i tytuł się wyjaśnił :) Mały, puszysty, delikatny... Ot zwykły pompon ale... w prostocie siła! Przedstawiam Wam mojego pierwszego Pana Pompona dzięki, któremu zakochałam się w tiulowym świecie. Jego akurat nie oddam nikomu ale z przyjemnością zrobię dla Was podobne :) Pomponiki idealnie nadają się do ozdobienia dziecięcego pokoiku. Dzieciaczki są nimi zafascynowane, dotykają i oglądają. Rewelacyjnie spisują się też przy dziecięcych sesjach fotograficznych, nie tylko tych profesjonalnych ale też przy tych naszych..... domowych.
Pomponiki tylko dla najmłodszych? O nie! A gdyby tak udekorować nimi salę weselną? Nie marzyłyście o romantycznym, pastelowym klimacie podczas tego wyjątkowego dnia? Ja marzyłam i wiem, że te delikatne kuleczki nadają się idealnie by stworzyć tą wyjątkową atmosferę.


Te słodkie stwory dostępne są w poniższych kolorach:
  1. róż jasny
  2. róż
  3. róż brudny
  4. róż mocny
  5. fuksja
  6. fiolet jasny
  7. fiolet
  8. beżowo-szary

Każdy pomponik posiada wstążeczkę o długości 120 cm, jeżeli jednak potrzebujesz dłuższą lub krótszą, bądź pompon ma być bez wstążki wspomnij mi o tym.

Wymiary pomponików:
  • 10cm - 14zł
  • 15cm - 18zł
  • 20cm - 24zł
  • 25cm - 30zł
  • 30cm - 36zł
Koszty przesyłki kurierem: 15 zł. Pomponiki można także odebrać osobiście. Ze względu na to, że pomponiki (i nie tylko :)) wykonuję dla Was na zamówienie, czas realizacji takiego zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Dołożę jednak wszelkich starań by ten czas skrócić do minimum :)




Kontakt:
tel.: 601 805 665
e-mail: pastelowamontownia@gmail.com

Pozdrawiam Was serdecznie
Gośka :) 

4 komentarze:

  1. Pomponiki prześliczne, poczekam jednak na coś bardziej pasującego do moich wnętrz ;)
    Niezmiennie podglądam i kibicuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję :) Myślę sobie, że pompony pasują do każdego wnętrza, kwestia jedynie doboru kolorów :) A paleta kolorów będzie się stale powiększać :)

    OdpowiedzUsuń