niedziela, 4 stycznia 2015

Z Nowym Rokiem...

...raźnym krokiem :) I tak oto witam się w Wami w nowym, 2015 roku :) Mam nadzieje, że zabawę sylwestrową mieliście przednią a w Nowy Rok weszliście z dużą dawką miłości, radości i nadziei.

Ja zdecydowanie weszłam w Nowy Rok "raźnym krokiem" i z głową pełną nowych pomysłów. Myślicie pewnie, że leniuchowałam  - nic bardziej mylnego! Mąż pukał się w głowę, Kuba chodził i patrzył podejrzliwie a ja w Święta pracowałam :) Tak to jest gdy praca to pasja i przyjemność :) Co wymyśliłam? No spać mi nie dawała myśl co tu zrobić by tutki były jeszcze bardziej puszyste... różnych kombinacji próbowałam ale chyba znalazłam rozwiązanie :) 




I jak? Puszyściej? :) 

Powstały dwa takie komplety na specjalne zamówienia dla Ani i Iguni (mojej najmłodszej dotychczas Klientki :)) Ania zażyczyła sobie róż  a Iga niebieski...




Tutki wraz z opaseczkami pojechały już do małych dam. Mam nadzieje, że będą się podobały :) 

Jeżeli macie ochotę na taką puchatą tutkę piszcie! 

Dostępne są w poniższych kolorach: 



Rozmiary "tutek":
  • do 40cm w pasie - długość do 20cm - 99zł
  • do 50cm w pasie - długość do 30cm - 120zł
  • do 60cm w pasie - długość do 30cm - 130zł
  • do 70cm w pasie - długość do 35cm - 150zł

Puchate tutki różnią się od standardowych ilością warstw tiulu. Standardowe tutu ma tych warstw dwie a puchate tutu ma ich sześć. Spódniczki ze zdjęć zrobiłam na wstążce ale mogę je wykonać na gumce. Jeżeli chcecie by tutka miała inną długość nie ma problemu - napiszcie.

Opaski, które widzicie na zdjęciu to opaski kauczukowe wykończone satynowym kwiatkiem, są one w cenie 25zł. Zamiast opaski mogę wykonać dla Was broszkę lub spinkę z satynowym kwiatkiem. 

Koszty przesyłki:
- kurier: 15zł
- paczkomat: 9,99zł.

Jeśli chcesz bym przesyłkę nadała inną drogą skontaktuj się ze mną. Mieszkających w Warszawie zapraszam do odbioru osobistego :)
Ze względu na to, że "tutki" wykonuję dla Was na zamówienie, czas realizacji takiego zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Dołożę jednak wszelkich starań by ten czas skrócić do minimum :)

Zapraszam Was gorąco do oglądania i kupowania! Jeśli macie jakieś pytania piszcie lub dzwońcie do mnie śmiało:

 pastelowamontownia@gmail.com 
tel.: 601 805 665

Gosia

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogda :D W rzeczywistości wyglądają jeszcze fajniej :D

      Usuń
  2. Gosiu te tutki to już mistrzostwo świata! tak pięknych nigdzie nie widziałam. CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta dziękuję :D Faktycznie są bardzo puchate i urocze :D

      Usuń